In de cambioApp kan je de uitnodiging van je werkgever aanvaarden (of weigeren). Daarvoor heb je de uitnodigingscode nodig die je per mail hebt gekregen. Nadat je het proces hebt doorlopen, heb je direct toegang tot alle cambio-wagens.
Je gaat als volgt te werk:
- Download onze cambioApp,
-
Klik op 'overige'
-
Kies 'België' en indien gevraagd een VLAAMSE/WAALSE stad,
-
Klik op knop 'uitnodiging aanvaarden/weigeren' en breng de uitnodigingscode uit de uitnodigingsmail in
-
Ter controle word je een 6-cijferige verificatiecode gevraagd. Die heb je zonet per SMS hebt ontvangen
-
Je kan kiezen uit 3 opties:
-
De uitnodiging aanvaarden als bestaande gebruiker. Als je al een actieve gebruiker/klant bent bij cambio, is dit de beste optie. Log in met je gekende gebruikersnaam en paswoord.
-
De uitnodiging aanvaarden als nieuwe gebruiker. Kies deze optie als je nog nooit een cambio-gebruiker bent geweest. Vul alle ontbrekende gegevens in en maak je persoonlijke gebruikersnaam en paswoord op.
-
De uitnodiging weigeren. Laat ons dan weten waarom je de uitnodiging precies weigert. Wij brengen de juiste persoon op de hoogte en je gegevens worden gewist
-
-
Je ontvangt een mail met je pincode. Die heb je nodig om je reservaties te bevestigen in de cambioApp en om de cambio-wagens te openen. Als je je hebt ingelogd als een bestaande gebruiker kan je je gekende pincode van je ander klantnummer gebruiken.
-
Bekijk onze online infosessie
-
Reserveren maar!
FAQ
Ik gebruik de cambioApp al. Hoe aanvaard ik de uitnodiging?
Ga naar je instellingen in het menu onderaan (tandwiel met klantnummer) en scroll naar beneden. Kies voor 'uitnodiging aanvaarden/weigeren'. Breng de 6-cijferige code in die je net per SMS hebt ontvangen. Log in met je gekende gebruikersnaam en paswoord en verifieer alle gegevens. Vanaf nu kan je ook auto's reserveren op het klantnummer van je organisatie. Extra handig is dat je pincode dezelfde is voor beide accounts. Kijk goed na dat je op het juiste klantnummer reserveert. Schakel gemakkelijk om van klantnummer via je instellingen.
Hoe lang is de uitnodiging geldig?
De uitnodiging is 4 weken geldig. Na die 4 weken wissen we alle (persoons)gegevens. Wil je nadien alsnog registeren, dan zal je je werkgever moeten vragen om een nieuwe uitnodiging op te sturen.
Kan ik de uitnodiging weigeren?
Dat kan. Nadat je de verificatiecode hebt ingevuld, kan je de uitnodiging weigeren. Je kan de reden van weigering opgeven. Wij geven de boodschap door aan diegene die je heeft uitgenodigd.
Voor wat dient die 6-cijferige verificatiecode?
Dat is een extra beveiliging. Zo weten wij zeker dat we over het juiste gsm-nummer beschikken en dat we de juiste persoon aanspreken. Dat kan belangrijk zijn om eventuele reservatiewijzigingen door te geven. De code wordt je maar 1 keer gevraagd. De code blijft 10 minuten geldig. Je kan steeds een nieuwe code aanvragen.
Wat moet ik doen als mijn gegevens niet juist zijn?
Weiger de uitnodiging en vraag aan je werkgever om een nieuwe uitnodiging op te maken. Wij wissen de foute gegevens uit ons systeem. Staan de gegevens in het grijs? Dan neem je best contact op met de klantendienst. Zij kunnen je gegevens aanpassen of kijk onder Mycambio.
Moet ik de infosessie volgen?
Wij raden heel hard aan om de infosessie te volgen. Via de infosessie geven we je mee hoe cambio precies werkt. Zo weet je perfect hoe je onze wagens moet gebruiken, en vermijd je dat er problemen ontstaan of dat je tijd verliest.
Ik ben ooit eens een cambio-gebruiker geweest, maar ik heb nu geen actief account meer. Wat moet ik doen?
Je kan je aanmelden als een 'nieuwe gebruiker'. Vul al je gegevens aan en maak opnieuw een gebruikersnaam en paswoord op. Je krijgt een nieuwe pincode en zal direct kunnen reserveren.