Ik kan me niet (meer) inloggen op Mycambio, wat nu?

Bij je online inschrijving heb je je logingegevens aangemaakt: gebruikersnaam, paswoord, veiligheidsvraag en -antwoord. Je gebruikersnaam vind je terug in je inschrijvingsmail. De andere gegevens zijn persoonlijk en confidentieel.

Ben je je gebruikersnaam vergeten?
Geen nood. Deze vind je terug in de mailbevestiging die je kreeg na jouw online registratie. Je kan deze ook opnieuw opvragen via 'Gebruikersnaam/paswoord vergeten'. Je ontvangt een mail waarin je gebruikersnaam wordt vermeld. Ga terug naar Mycambio en probeer opnieuw in te loggen.

Ben je je paswoord vergeten?
Klik op 'Gebruikersnaam/paswoord vergeten'. Je ontvangt een mail met daarin een link om een nieuw paswoord in te stellen. Hou hiervoor wel het antwoord van je veiligheidsvraag bij de hand. Met je nieuwe paswoord kan je je opnieuw inloggen op Mycambio.

Help, ik weet mijn paswoord en het antwoord op mijn geheime vraag niet meer!
Dan bel je best even naar de klantendienst. Zij kunnen je inloggegevens 'resetten'. Nadien kan je je gegevens wijzigen.

Heb je nog geen login (gebruikersnaam en paswoord)?

Dan moet je een login opmaken met behulp van je klantnummer en pincode, die je per mail hebt ontvangen. Klik op "Login aanmaken". Kies een gebruikersnaam (dat mag geen e-mailadres zijn). Het paswoord moet minstens 8 tekens lang zijn, waarvan 1 hoofdletter, 1 cijfer en 1 leesteken. Je maakt ook een veiligheidsvraag en antwoord aan. Deze zal je nodig hebben, moest je later je paswoord vergeten zijn.