In het menu onderaan vind je bij ‘mijn reservaties’ een overzicht van al je toekomstige reservaties terug. Door te klikken op je reservatie, kan je die wijzigen (standplaats, wagenklasse of tijd) of annuleren (gratis tot 24u voor je reservatie).
Volgende zaken kan je aanpassen:
- Standplaats
- Wagenklasse
- Tijd
- Chauffeur: als het contract op jouw naam staat en niet op die van een partner (of je beschikt over de nodige rechten), kan je de chauffeur van deze rit wijzigen. Dit kan ook als de rit reeds gestart is.
- Uitrusting
- Info op factuur: dit kan ook nog na je rit aangepast worden. Dit is mogelijk tot op het moment dat de facturen worden opgesteld.
- Afstand (enkel indien je een elektrische cambio hebt gereserveerd).
Let op:
- Enkel de details met een grijs ‘>’ kunnen aangepast worden. Als er geen pijltje staat, is het niet meer mogelijk om wijzigingen aan te brengen.
- Indien je reservatie al begonnen is, kan je de standplaats, wagenklasse, uitrusting of het aanvangsuur van je reservatie niet meer wijzigen. Wil je toch nog wijzigen aanbrengen? Dat kan enkel door de resterende tijd te annuleren en een nieuwe reservatie aan te maken.
- Indien niemand na jou gereserveerd heeft, kan je steeds je reservatietijd verlengen. Je kan het einduur wijzigen via de reservatie, of via de knop ‘verlening’ op het startscherm.