Slechte weersomstandigheden in Duitsland hebben zondag (30 juni) rond 11u een stroompanne veroorzaakt in het hoofdkantoor van cambio, en daardoor werden er enkele cruciale technische onderdelen geraakt. Dit veroorzaakte een aantal technische problemen vorige week.
Ondertussen is de situatie onder controle en werkt zo goed als alles weer normaal.
Jouw reservaties:
- Er worden nog geen reservatiebevestigingen per mail verstuurd. Kijk in de cambioApp om te zien welke auto voor jou is gereserveerd.
De cambioApp/mycambio:
- Inloggen in de cambioApp en mycambio is mogelijk. Een reset doen van je paswoord is enkel mogelijk via de klantendienst.
Nieuwe registraties:
- Je online inschrijven als nieuwe klant kan, maar door de opgelopen achterstand kan het ietsje langer duren voor je inschrijving helemaal afgewerkt is. Je krijgt hiervan een bevestiging via mail.
Heb je vragen in verband met jouw reservatie? Neem dan telefonisch contact op met het callcenter (02 505 40 40). De klantendienst is beschikbaar per mail (wallonie@cambio.be) en per telefoon (081 62 50 93) voor al jouw administratieve vragen. Door de vele oproepen kunnen de wachttijden echter oplopen. Onze medewerkers doen hun best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Bedankt voor je begrip en je geduld.
Update 08/07/2024 - 15u