Slechte weersomstandigheden in Duitsland hebben zondag (30 juni) rond 11u een stroompanne veroorzaakt in het hoofdkantoor van cambio, en daardoor werden er enkele cruciale technische onderdelen geraakt. Dit veroorzaakte een aantal technische problemen begin deze week.  

Gelukkig was de cambioApp in de loop van maandag al terug beschikbaar om reservaties te maken, en je wagen te openen en te sluiten. Ondertussen lukt het ook om opnieuw in te loggen en je wagen te localiseren (bv. zone-wagens). 

Nog niet alle functionaliteiten werken, maar hier wordt hard aan gewerkt. 

Jouw reservaties:

  • Er worden nog geen reservatiebevestigingen per mail verstuurd. Kijk in de cambioApp om te zien welke auto voor jou is gereserveerd.
  • Je kan de bestaande schades niet nakijken in de cambioApp. In elke auto vind je echter een papieren schadelijst in het boordboek.  Nieuwe schades moet je nog altijd doorgeven via het callcenter.

De cambioApp:

  • Inloggen in de cambioApp is mogelijk. Een reset doen van je paswoord is echter nog niet mogelijk.

Nieuwe registraties kunnen nog niet verwerkt worden:

  • Je kan je als nieuwe klant inschrijven en het registratieproces volledig doorlopen, maar je ontvangt geen inschrijvingsbevestiging, en we kunnen ook geen nieuwe registraties verwerken. Van zodra we de inschrijving hebben kunnen verwerken, krijg je hiervan een bevestiging per mail.

Heb je vragen in verband met jouw reservatie? Neem dan telefonisch contact op met het callcenter (02 505 40 40). De klantendienst is beschikbaar per mail (vlaanderen@cambio.be) en per telefoon (09 242 32 17) voor al jouw administratieve vragen. Door de vele oproepen kunnen de wachttijden echter oplopen. Onze medewerkers doen hun best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Bedankt voor je begrip en je geduld.

Update 05/07/2024 - 10u